DomovCLIPPINGClippingSocialni mediji

Clipping a

 SmartClipp  Analize Prom.clipping
Ravna a
Krogi a
Socialni mediji
 
V sklopu spremljanja internetnih medijev je seveda vključeno tudi sledenje
družbenih medijev in sicer Facebook, Twitter, …  in sicer spremljamo določeno
tematiko oz. ključne besede preko avtomatiziranega vmesnika, ki smo ga razvili
na osnovi spremljanja potreb naročnikov – dostava je v sklopu clippinga ali po
dogovoru tudi takoj po zaznavi novih vpisov / klikov / komentarjev. Možnost
spremljanja tudi odziva (LIKE) obiskovalcev posamezne tematike / dogodka / objave.
V tem sklopu avtomatizirano spremljamo tudi ključne blog strani – blog, ki jih
definiramo skupaj z naročnikom v sklopu spremljanja medijev.
 
Socialni mediji so se osamosvojili od ˝klasičnih˝ spletnih strani in
vključujejo številne spletne platforme, ki imajo veliko število uporabnikov.
Med socialne medije uvrščamo spletne bloge in skupnosti. Najstarejše
spletne skupnosti so MySpace, LinkedIn in Xing. Vedno bolj pa so
pomembne tudi mlajše platforme kot so Netlog ali StudiVZ.
Vendar Facebook zasenči vse socialne medije, saj je edini preveden
v različne jezike in ima zato izreden mednarodni uspeh.
 
V enem samem postopku so zajeti in se upoštevajo vsi slovensko
govoreči blogi. Blogi nimajo nujno jasno določene regionalne razdelitve
zato zajemamo vse bloge, kjer govorijo slovensko.
 
Twitter je eden najbolj aktivnih novih socialnih medijev, ki so ga ustvarili
Jack Dorsey, Evan Williams in Biz Stone leta 2006.Twitter je mikro blog,
ki vam omogoča pošiljanje 140 znakov ljudem, ki vam sledijo. Je eden
najhitrejših načinov za širjenje informacij po svetu.
 
Facebook je bil prav tako ustanovljen leta 2006 izpod rok Marka Zuckerberga
in je po število prijavljenih ljudi tretja največja država na svetu. Uporabniki
se lahko povezujejo med prijatelji ali pa všečkajo priljubljeno stran
oziroma slavno osebnost.
Ravna a

Go to top