DomovZANIMIVOFAQAnalize medijev

Novice

 faq a E-publikacija
 
VPRAŠANJA GLEDE ANALIZE MEDIJEV:
 

Ali je možna izdelava analize na osnovi konkurenčne primerjave?

Če imate kot naročnik naročeno tudi spremljanje medijskih objav v povezavi s konkurenco, izdelava analize, ki vsebuje primerjavo s konkurenco, ni vprašljiva. Možnih je več nivojev primerjave, od število prispevkov, pa do naklonjenosti, pozitivnosti objav, primarnosti ali sekundarnosti objav, načrtovanosti, velikosti in dolžini objav, vrednosti, pa tudi po avtorjih in medijih.
 

Ali lahko naročimo analizo medijev samo za določen poslovni dogodek ali določeno tematiko?

Kvantitativno kvalitativna analiza se osredotoča bodisi na medijsko poročanje o vseh vaših dejavnostih, lahko pa se osredotoči na posamezni dogodek, področje, predstavnika podjetja ..., katerega analiza bi vam pomagala do končnih rezultatov ocenitve uspešnosti tega dogodka/področja/predstavnika.
 

Zakaj naša analiza medijev?

Analiza medijskega pojavljanja, ki je prilagojena vašim potrebam in željam, predstavlja celovit pregled medijskih objav v določenem obdobju in tako nudi možnosti za dobro in uspešno komuniciranje z mediji. Pripomore h končni ocenitvi uspešnosti poslovnih, donatorskih, pokroviteljskih in drugih akcij, hkrati pa opozarja na morebitne netočnosti ali zavajanja pri poročanju medijev.
 

Go to top