DomovZANIMIVOFAQSmartClipp

Novice

 faq a E-publikacija
 
VPRAŠANJA GLEDE SMART CLIPP-A:
 

Prijava ni uspela. Kaj sedaj?

Najprej preverite, če ste pravilno vnesli uporabniško ime in geslo ter poskusite ponovno. Ob ponovnem primeru neuspešnega vstopa v smartCLIPP najprej preverite veljavnost vašega gesla – le-to je odvisno od trajanja pogodbe. Za kakršnekoli dodatne informacije in pomoč pa se lahko vedno obrnete na podjetje, svojega skrbnika ali na splošno telefonsko številko 02-614-12-21.
 

Prijava je uspela, kako naprej?

Po prijavi lahko pregledate zbrane zbirke objav. Objave lahko izbirate po želenih kategorijah, ki so vam na voljo v iskalnem meniju. Lahko iščete po datumu, tipu medijev, mediju, tematiki ali ključnih besedah za želeno časovno obdobje.
 

Kaj ponuja smartCLIPP?

S aplikacijo SmartClipp imate na voljo arhiv objav o dejavnostih in tematikah, ki so za vas zanimive. S pomočjo hitrega in naprednega iskalnika je omogočen dostop do želene objave, ki je lahko vezana na določen medij, tematiko, naslov, ime avtorja in časovno obdobje. Izvoz podatkov za potrebe naročnika in analize je enostaven in prijazen.
 

Kje dobim uporabniško ime in geslo?

Uporabniško ime in geslo vam dodelimo mi ob sklenitvi pogodbe za spremljanje medijev.
 

Kaj je smartCLIPP in kako dostopam do smartCLIPPa?

SmartCLIPP so podatki o objavah v medijih v elektronski obliki, ki so vam kot naročniku našega clippinga na voljo kadarkoli in kjerkoli. Do SmartCLIPP-a lahko pridete preko naše spletne strani, za vstop pa potrebujete uporabniško ime in geslo.
 

Go to top